اصول انبارداری و مدیریت انبار

مفاهیم انبار و انبارداری و آموزش مدیریت انبارهای صنعتی و کنترل موجودی و روش های خرید و حسابداری انبار

اصول انبارداری و مدیریت انبار

مفاهیم انبار و انبارداری و آموزش مدیریت انبارهای صنعتی و کنترل موجودی و روش های خرید و حسابداری انبار

مفاهیم انبار:


مفاهیم انبار


این مبحث شامل:

١ - مقدمه
٢ - دلایل نگهداری موجودیها و انبار کردن آنها:
٣ - قابلیت ها و مهارت های انباردار:
٤ - وظایف عمومی مدیریت انبار کالا (Warehousing Management):
٥ - اهداف برنامه‌ریزی مدیریت انبار، هزینه های انبارداری 
٦ - تعریف انبار و کالا:
٧ - عوامل موثر در چیدمان و انبارش کالا در انبار:
٨ - انبارداری و انبارش(Warehousing and Storage) و انواع موجودی انبار: 
٩ - عوامل موثر در انتخاب بهترین اندازه انبار:

١٠ - انبار از لحاظ فرم ساختمانی 


١١ - انواع انبار براساس نوع انبارش:


     ١٢ - انواع سندهای اصلی انبار:


لینک متن کامل مطالب 



نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 23 دی 1398 ساعت 17:38

سلام خسته نباشید

رها دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 09:52 http://asemooni1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد